6 Aralık 2007 Perşembe

şeftalili tart

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 6
http://nasibim.blogcu.com/ tarafindan hazirlanmistir.
Aksam üstü sohbetine gelenlere,
Bes cayina gelen misafirlere...her biri birbirinden güzel tarifler burada.
evsahibimiz bu sefer http://guldencehobi.blogcu.com/
arkadaşıma bol misafirli bir evsahipliği diliyor ve konuk ettiği içinde tşk ediyorum.

ŞEFTALİLİ TART
Malzemeler
200 gr. margarin 1 fincan sıvı yağ 2 yumurta 1,5 su bardağı şeker Yarım paket kabartma tozu 3,5 bardak un 1 yemek kaşığı bal 1 yemek kaşığı nişasta 4 adet şeftali
Yapılışı
2 yumurtadan birinin sarısı ayrılır. 1,5 bardağın şekeri bir bardağı ve un hariç diğer malzemeler karıştırılır. Daha sonra un yedire yedire katılır. Çok yumuşak bir hamur elde edilir. Elde edilen hamurdan bir parça ayrılır. Kalan hamur tepsiye yayılır. Etrafı yükseltilip ortası bastırılır. Havuz şeklini alan hamur hava alması için bir yemek kaşığı nişasta tepsiye delinir. Daha sonra şeftalinin akan suyunu çekmesi için bir yemek kaşığı nişasta tepsiye yayılan hamurun üzerine serpiştirilir. Portakal dilimleri şeklinde kesilen şeftaliler hamurun üzerine tamamı ile kapatılacak şekilde sıra sıra dizilir. Daha önce ayrılan yarım bardak şeker şeftalilerin üzerine serpiştirilir. Ayırdığımız hamur ince şeritler halinde hazırlanır. Şeftalilerin üzerine iki parmak aralıklarla dizilir. Çıktıktan sonra parlaması için üzerine bal sürebilirsiniz..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadasimmmm!!!
Bloguma ilk kez ziyarette bulunmana ragmennn...birde güzel tart hazirlayip,blogunda yayinlamis olman büyük incelik!!!
Cok tesekkür ediyorum canimmmm,her zaman bekliyorum seni.
TARIFIN

Sayfa ( 8 )
Sira NO: 45
Sayfamda yerini aldi...güzelim.

CANIM ARKADASIM:))
BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,
BU GÜZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN ICIN COOOK TESEKKÜR EDERIM.
ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!

Adsız dedi ki...

canım tarifin harika olmuş.nerelerdesin yahu.bana niye gelmez oldun anlamadım.bir sorun mu var yoksa canım..iyi geceler canım..

Adsız dedi ki...

Merhabalar. Çok harika bir turta. Şeftalilisini de hiç yememiştim. Merak ediyorum şimdi. Ellerine sağlık. Hoşçakal.

Adsız dedi ki...

oh bee!rahatladım valla.ayrıca güzel sözlerin için çook teşekkür ederim canım.ben de senin gibi bir arkadaştan olmak istemem.minikleri öpüyorum.iyi geceler..

Adsız dedi ki...

DAVET...
ÖNCELIKLE BU NEFIS TARIFIN ICIN ELLERINE SAGLIK DIYEYIM...VEEEE...
PORSELEN DEMLIK ÇAY TARIFLERI ETKINLIGI 7
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
10.12.2007-17.12.2007 Tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGINE EV SAHIBELIGINI
www.baharhabercisiyim.blogcu.com/ BEN YAPACAGIM.

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 7"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM.

SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...