14 Temmuz 2008 Pazartesi

peynirli poğaça


malzemeler
2 su bardağı süt,1 bardak su,5 su bardağı un,1 paket yaş maya,1 tatlı kaşığı tuz ve aynı miktarda şeker.1 su bardağı sıvı yağ ,2 yemek kaşığı margarin.2 yumurta sarısı üzeri için aklarıda hamuru için.tarifte böyleydi ama ben su katmadım süt kattım yerine. 3 bardak süt oldu yani.içi içinde peynir ve maydanoz.yapılışı
mayayı önce 1 çay bardağında şeker le mayaladım.daha sonra bütün malzemeleri karıştırıp yoğurdum.kulak memesi yumuşaklığında.1 saat mayalanmasını bekledim.sonrada poğaçaları içine peynir koyarak hazırladım 15 dakikada tepside dinlendirip pişirdim.çok güzel oldu ama puf puf.

3 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

canım benim merhaba..ne güzel podufuk pofuduk olmuş.sabah gelip kahvaltıya alsam olucakmış ne güzel..ellerine sağlık mis gibi olmuş.
canımcım ağustosta bizim izin..burda herkesler gitti izinden önce.ben üç tane çocukla nereye sığam.en iyisi evim.
size akraba çok tabiki biri gelir biri gider zaman geçer valla.
oğlan tepemde öptüm seni kalkam ben..mucuk mucuk..

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..hadi o zaman hayırlı olsun diyem..lojman c.pınarda değilmi.sen altüst oturduğun için annenle ayrılmakta zor olur diyorsun..
vardır bir hayır ceylanım..sonuçta aynı ilçenin içindesiniz..ya biz nedek:)))sen yine iki güne bir görürsün annecini.biz yılda bir..
Allah c.c. hakkımızda ne hayırlıysa onu yazsın dilerim..amiinn..
bu arada hayırlı cumalar öpüldün canım..

makhina dedi ki...

selam siboşum gelmedim kaç gündür kızkardeşim evlenecek ramazan sonuna piko dikiş derken fırsat bulamadım napıyomuş siboşların güzeli?hayırlı geceler siboşum sevgiler bıraktım :)